Finnair: Lot opóźniony ponad 24h

 

 

Kiedy 18 listopada podsypiałam w samolocie w drodze do Helsinek, obudził mnie komunikat o awarii silnika. Dalej było uspokajanie, że to niewielka usterka, ale musimy wracać do Bangkoku. 


Po wielu perypetiach dostaliśmy informacje, że należy nam się 600 eur odszkodowania. Tylko, że mamy sami to ogarnąć, bo to jakby nasz pozew wobec Przewoźnika, więc musimy wniosek ogarnąć przez stronę Finnaira. Zmylił mnie nieprawidłowy link: poprosiłam o zwrot  za bilet, ale czułam, że coś nie jest tak. Dzisiaj na spacerze w lesie natchnęło mnie, żeby to poprawić. 




No to lecimy:


Wybrać 3 opcję. 





Za nasz lot Bkk-Hel należy się 600 eur, bo to było ponad 3500km. 

Na końcu są dane osobowe, nr konta, swift code banku i adres banku. Jest też adres domowy. Zrobiłam też 2 reklamację ma lot Helsinki-Warszawa. W którymś miejscu można podpiąć też rachunek za koszukę czy pastę oraz reklamację bagażową. Zobaczymy. 




 

Awe ja! Jest decyzja!!


 

No i jest! 30 listopada 2022. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Brazylia: Karnawał w Salwadorze

Brazylia: Ale kolory!

Peru: Chwała na wysokościach, Jesus naszym przewodnikiem