Włochy 2021


Może kiedyś znajdę chwilę na dłuższą opowieść o słonecznej Italii. Dziś tylko kilka ujęć z zeszłorocznych Włoch. Powyżej Panteon, najpiękniejszy zabytek Rzymu, na który kiedyś się natknęłam samotnie spacerując po Wiecznym Mieście. Przyciągnął mnie jak magnes, a że podeszłam boczną uliczką nie widziałam fasady i nie od razu potrafiłam go rozpoznać. Zgubić się w mieście i iść, godzinami spacerować, uwielbiam. 
 

Wenecja, naturalnie.


Włoskie lody, smak lata. 


Owoce morza w nadmorskiej knajpie, spełnione marzenie. 


Muzeum Felliniego. Rimini. 


Tamże.




San Marino.


Bernini. Sztuka. Po prostu. Opis zająłby mi 2 dni, innym razem. 


Z widokiem na Watykan. 


Moda 2021.


Hiszpańskie schody. 


Fontanna di Trevi w 2021 prawie bez turystów, niezmiennie zachwycajaca. 




Florencja. Kwitnąca sztuką. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Brazylia: Karnawał w Salwadorze

Brazylia: Ale kolory!

Peru: Chwała na wysokościach, Jesus naszym przewodnikiem