Francja: Bezpieczeństwo a Telewizja Reżimowa

Dzień dobry, tu słoneczny Paryż. W zeszłym tygodniu moje koleżanki dostały z biura maila z zapytaniem o zamieszki. Czy jest bezpiecznie w Paryżu? Czy Wieża Eiffla się już pali? Czy płoną pod hotelem samochody? Przykro mi, żadnych rewelacji. Od wczoraj się bujam po Paryżu. Żar leje się z nieba. Trochę kropiło, ale kazałam dmuchać na chmury i pomogło. Żadnych sensacji, rewelacji. Pod katedrą tłum jak zwykle. 

Serio ogladacie telewizję reżimową?? Wyrazy współczucia... Przecież to początek wakacji, a jedynym celem propagandy jest zatrzymanie was w najlepszym wstającym z kolan państwie europejskim. Sorry, naprawdę współczuję tym, co anulowali imprezy. Ja korzystam z uroków francuskiej stolicy, bo tu naprawdę jest już taniej niż nad Bałtykiem. 


Pozdrowienia dla tych, których myślenie nie boli. Na zdjęciu poglądowe synapsy z Cité des Sciences et de l'Industrie w Paryżu. 

Komentarze

  1. Dziękuję Pani Aniu za ten komentarz. Niestety ta prostacka propaganda trafia w Polsce na podatny grunt , bo ludzie muszą się czymś pocieszać . Pozdrawiam Jolanta (Byłam z Panią we 09/22 w Paryżu )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Brazylia: Karnawał w Salwadorze

Brazylia: Ale kolory!

Peru: Chwała na wysokościach, Jesus naszym przewodnikiem